no2umno

Bila khabar semuanya angin..

In Anwar Ibrahim, Belit POlis on June 29, 2008 at 3:28 pm

 tranungkite – […] Ditanya sama ada Anwar akan ditahan, Bakri berkata polis perlu mengkaji dakwaan tersebut terlebih dahulu.

Anwar telah menafikan dakwaan tersebut sebagai satu rekaan semata-mata. PKR juga berkata pembantu Anwar itu telah ditahan dan dipaksa oleh pihak polis membuat laporan tersebut.

Bagaimanapun, pihak polis menafikan menahan pembantu Anwar itu dan dipaksa mereka-rekakan bukti, seperti yang didakwa oleh PKR.

“Jangan dengar khabar angin. Dengar cakap saya. Saya ketua CID,” kata Bakri apabila ditanya mengenai perkara tersebut.

Begitulah kata-kata Bakri bin apa kebenda aku tak tau bila diajukan soalan tentang kebenaran kes liwat Anwar. Pendek akal sunguh keturunan polis ini. Bila jadi polis semua akal jadi pendek hasil dok sebat rasuah yang jelek. Kalau ya pun nak buat konspirasi kepada DSAI, buatlah cerita lain pulak. Ini buat cerita yang sama jugak. Cerita DSAI meliwat tak laku dahhh…. dah banyak kali dahhhhh… dah lama dahhhhh…

Dulu waktu madet kata DSAI meliwat Azizan, aku nak tergelak. Aku tengok bini DSAI, Wan Azizah cantik lagi., Tengok keturunan DSAI yang namanya Nurul Izzah, cantik dan hebat berdebat. Takkanlah ada bini macam tu pi dok teringin pungkoq Azizan? Logik akai pun takleh terima DSAI meliwat sesiapa. Lainlah kalau madet yang bininya dah tak ummph…

Bila Bakri kata jangan dengar khabar angin, aku cukup yakin tentang cakapnya. Dan aku memang tak percaya langsung apa jugak polis laknat ni kata sebab bagi aku apa saja yang keluar dari polis ni semuanya angin. Bukan setakat angin saja tetapi angin kentut makan jering yang amat pekat dan busuk sekali. Oleh itu marilah kita ramai-ramai tutup hidung kerana polis semua sudah mula kentut. Kalau Azizan kentut melalui pungkoq, tapi polis kentut melalui mulut. Kentuk busuk yang pekat dan likat.… selanjutnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: