no2umno

Jaga-Jaga 6 Julai Ini

In Anwar Ibrahim, demo minyak on June 29, 2008 at 3:34 pm

cursingmalay – […] Apa yang membuatkan laporan polis ni nampak sangat ada motif belakang2 ialah timing nya.timing bila mana seorang lelaki telah membuat laporan polis dia kena sontot.Bukan kena rogol,tapi kena sontot.Aku rasa dalam masyarakat kita ni banyak lelaki2 gay dan diorang bebas je buat apa yang diorang nak,cuma jangan la buat secara terbuka.

Timing report tu pelik.Sebab takde angin takde apa,tiba-tiba keluar cerita Anwar sontot lelaki lagi.

Pada pandangan akulah,ada sebab kenapa laporan ni dikeluarkan sekarang 28 hb Jun 2007.Seminggu sebelum perhimpunan rakyat menentang raksasa huduh.Boleh kata hampir seminggu selepas Raja Petra membuat pengumuman sensasi mengenai kes gadis Mongolia dan Menteri Letupan Malaysia.

Pada pandangan aku,aku senaraikan secara kronologi,ramalan aku apa yang Pak Lah plan ialah :

1) Akuan bersumpah Raja Petra tersebar luas
2) Pak Lah,Najib,Jeanne dan Khairy Khinzir menafikan dakwaan
3) Sebagai taktik last resort,kerajaan pun menjadikan “musang dalam selimut” mereka iaitu Saiful@GayBoy yang telah diletakkan di dalam PKR sebagai alat mendakwa Anwar Ibrahim
4)Anwar akan melarikan diri/bersembunyi
5) Raja Petra akan ditahan akibat membuat hasutan palsu
6) Rakyat akan menjadi sangat marah dan mereka akan melawan segala dakwaan kerajaan
7) 6 Julai nanti Perhimpunan Rakyat akan menjadi satu medan luahan amarah rakyat
8) Akan ada mata-mata gelap yang ditempatkan di kalangan rakyat,tujuannya untuk menaikkan darah rakyat yang memang sedang marah
9) Berlaku tragedi dan rusuhan pada 6 Julai 2008
10) Kerajaan mengisytiharkan darurat dan negara akan ditadbir buat sementara oleh Majlis Gerakan Negara pada 7hb Julai

… selanjutnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: