no2umno

Gambar-Gambar Menjelang Himpunan Sejuta Rakyat.

In demo minyak on July 6, 2008 at 12:32 am

tranungkite | Assalamu ‘alaikum…

Baru balik dari Stadium MBPJ sekejap tadi…seperti yang aku janjiukan petang tadi.korang tataplah sedikit gambar-gambar sekitar Stadium MBPJ dimana persiapan untuk Perhimpunan Sejuta Rakyat sedang giat dijalankan…

Kebetulan tak sampai 5 minit lepas aku sampai Che’gu Bard pun sampai… sempat la anak bini aku bergambar dengan orang kuat PKR tu…senyum sakan bini aku… Che’gu Bard pulak siap dukung anak aku…h ehehe…

Ni kira macam suntikan semangat la untuk bekal korang esok…ok…selamat menatap…korang tengok la dulu gambar-gambar ni sementara aku tambah apa-apa yang patut…

adios…





gambar-gambar seterusnya sila klik [ sini ]… selanjutnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: