no2umno

6 kotak tissue

In belit ezam on July 12, 2008 at 4:07 pm

Bila Ezam nak cerita pasal buruk PKR pada umum, aku tak ambik POT !!! Sebab dulu pun dia janji nak dedahkan 6 kotak kes. Gua cari lapuran di dalam internet. Mana tau kalau kalau ada info tentang kotak berkenaan. Tapi yang gua jumpa cuma 6 kotak tissue. Kalau lah 6 kotak yang dimaksudkan oleh Ezam itu adalah kotak tissue … apa lagi yang aku nak caya pada Ezam selepas ini. Ingat kan .. .aku sorang yang cam tu, rupanya ramai lagi tertanya tanya dengan persoalan yang sama

https://i2.wp.com/www.oppictures.com/singleimages/400/KIM21271_1_1.JPG

Korang baca komen menarik dalam blog ni ….. [klik]. So saranan gua pada sesiapa yang sokong Ezam sekarang, mintak tolong sampaikan pada Ezam, dedahkan 6 kotak tu dulu, baru cerita pasal benda baru. Jangan jadi BROKER ATAS ANGIN, cerita pasal jual tanah berjuta juta, geran photostate dah berkali kali bertukar tangan. Tengok tanah, rupanya kawasan kubur. Habuk pun tarak.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: