no2umno

Ezam melalak lagi

In belit ezam on July 12, 2008 at 9:20 am

Ada politik kerana agama, politik kerana perjangan dan politik kerana wang. Kalau dah setiap hari keluar masuk parti, rasa nya Ibrahim ALi dah jumpa kawan.

Ezam bongkar rahsia Anwar jika dicabar atur konspirasi
MStar | ….”Kalau keluar dari mulut Anwar, keluar dari mulut Wan Azizah (Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail, Presiden PKR dan isteri Anwar) kata saya adalah sebahagian daripada konspirasi, dalam tempoh 24 jam saya akan bersumpah dengan secara Islam sebenar-benarnya untuk lawan Anwar,” katanya.

Beliau menyatakan demikian dalam satu ceramah mengenai isuisu semasa anjuran UMNO Bahagian Shah Alam dan sebuah pertubuhan bukan kerajaan “Alam Free Speech” di Seksyen 19 di sini malam tadi.

Beliau kini aktif mengambil bahagian dalam siri jelajah ceramah di seluruh negara sejak kembali ke pangkuan Umno Mei lalu…. selanjutnya.

Kalau dulu dia melalak di dalam Pembangkang, susah nak tembus kerana orang tau banyak halangan. Sekarang ni melalak di dalam parti kerajaan, gua rasa memang la mudah. Tapi macamana dengan lalak dulu? Takkan simpan 6 kotak jadi tukun. Ni perjuangan apa? Kalau betul berjuang untuk kebenaran, kerja yang tak selesai di PKR dan GERAK dulu di selesaikan dulu. Kalau setakat cuit sana, pastu cuit sini. Semua kerja tak selesai dan sekarang nak lalak cara baru. Takkan lolong dulu dah terdiam sebab yang salah tu satu parti? Itu pun kalau korang caya jugak, gua tak tau nak komen.

Kalau sempat berjumpa… .gua nak tanya, apa cerita 6 kotak dulu? Masih aktif atau dah lama buang kat tong sampah? Gua nak rekommen blog ini pada pelayar – http://kisahezam.blogspot.com/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: