no2umno

Saiful bukan Gay?

In Sayfool suka liwat on July 21, 2008 at 10:45 pm


Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan seorang pengamal homoseks, kata peguamnya hari ini.

“Tidak,” kata peguam itu Zamri Idrus apabila ditanya sama ada pemuda 23 tahun itu seorang “gay.”Malaysiakini

Saiful bukan GAY …. tak payah tanya pasal status PAKCIK PET [surely pet not gay….. awww] nya? Berapa ramai antara rakyat Malaysia yang Gay tapi tak macam Gay. Overseas … proud to be gay, but in Malaysia, it’s hidden indentity…malu beb. Rujuk …. [klik]. Gua amik skit gambar diorang ni. Korang rasa emak bapak diorang tahu ke diorang ni gay? Bapuk senang kesan, tapi kalau Gay …. tak mudah beb, kecuali di mengaku atau pemeriksaan doktor. Itu pun kalau doktor yang tidak di upah untuk tutup cerita malu.

Nak tau gay atau tidak … kaedah Klik

Dalam bilik guru besar, Cikgu kata, “kalau nak tipu., biar betul betul tipu. Kalau tipu tipu bodoh …. baik tak payah tipu.” Peristiwa masa cikgu tangkap gua waktu meniru SRP. Dia nampak nota kecil dalam stokin gua siot, Kalau SRP dulu aku lulus, sekarang aku mungkin dah jadi lawyer. Paling cekai pun, jadi doktor gila. Cikgu tu punya pasal …. gua sekarang kerja kontrak, Malam parti time main saxaphone. “Hendak ku nangis …. tiada….., berair mata………”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: