no2umno

Pemimpin PKR Kedah dituduh tipu warga emas

In belit ezam, Matsamankati on July 23, 2008 at 11:00 pm

matsamankati | …. Tak payah! Kalau sapa-sapa yang ada masalah, yang kena tangkap dengan polis, jumpa EZAM. Ezam boleh tolong mana-mana pemimpin PKR yang ada masalah. Masalah undang-undang ka, tak cukup duit ka, nak masuk BN ka, semua Ezam boleh tolong. Janji, mesti tolong Ezam katok kepala PKR balik. Yang tu la kerja Ezam and the Gang.

Semalam, Ezam buat ceramah kat Karai, dalam Parlimen Sungai Siput. Mula-mula Hamdan Taha cakap. Adalah la dalam seratus dua yang tengok. Tu pun kena paksa. setiap cawangan Umno dalam Daerah Kuala Kangsar kena hantar empat orang. Tu pun ramai yang ponteng. Orang Umno pun meluat tengok Ezam.

Mula-mula Hamdan Taha yang bagi ceramah. Tak dak cerita lain. Semua cerita liwat sampai orang yang mendengar pun boo kat dia. Orang Umno pun tak percaya!Lepas tu, hamdan Taha cakap, orang Melayu Sungai Siput semua bodoh, pi undi Jeyakumar. Bodohnya orang melayu Sungai Siput pi undi orang India. Last-last, orang kutuk balik, selama ni pun orang Umno undi Samy Vellu! Samy Vellu tu Melayu ka? Hamdan Taha terkedu.

Lepas tu Ezam pulak cakap. Mungkin sebab dia tengok Hamdan Taha kena boo, dia langsung tak cerita pasai liwat, sebaliknya cerita pasai dia nak perangi rasuah. Last sekali, dia introduce Kalai Vanan!

Haiii!!! Kalai Vanan pun masuk Umno ka? Aku pun heran. Hamdan Taha pi kutuk orang India, Kalai Vanan pun sokong jugak?

Nak buat macam mana, brader. Janji dia punya kes, selesai. Dia ikut Ezam pasai nak lepas tengkuk…. selanjutnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: