no2umno

HINDRAF: Di jemput tidak, menjemput pun salah

In Hindraf on October 24, 2008 at 12:46 am

Eh hhh …. tangan Pak Lah ada duit raya … Yahoooo !!!
Esok bila berita keluar … HINDRAF kena belasah cukup cukup dek media. Hamid Albar pun tambah bagi secukup rasa.

Apa nak jadi dengan nasib Hindraf?
Nak jadi baik tak boleh, jahat jangan sekali.

Dulu diorang kena fitnah masa hadir Rumah Separa Terbuka PM di PWTC. Masa PM ambik gambar dengan diorang, senyum sampai telinga. Tapi bila keluar cerita lain pulak jadinya.

Dah dijemput pun kena, sekarang Hindraf nak menjemput …. PUN KENA !!!!
11 orang di tahan kerana nak jemput PM berhari raya.

Aku ingat diorang ni bukan rakyat malaysia. Nak raya dengan Pemimpin pun tak boleh.
Kalau orang tak der IC pun dapat datuk ..

Ishhhkkk …. kalau gitu kenapa tak tarik aje kerakyatan diorang? Kan senang.
Pasal politik, Raya pun macam tak Raya.

Kenapa PM bodoh sangat. Ikut cakap orang keliling. Kalau di ajak bincang, duduk baik baik, letak syarat. Aku ingat boleh selesai. Tapi mangkuk hayun kat keliling ni buat api api …. biar terbakar sentimen perkauman.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: