no2umno

UMNO pun tak sukar LEBAR !!!

In Belit Hamid Lebar on October 25, 2008 at 11:36 pm

Patutlah bersungguh sungguh Hamid Lebar ni bercakap kat TV semalam.
Tak pernah, dia tojah tangan ke kanan dan kiri macam orang bersilat.
Isterinya yang duduk di sebelah pun … dok menung tengok laki. Agaknya dalam hati … “Laki aku ni betul ke?”

Temubual di buat ketika Sambutan Hari Raya untuk kementeriannya. Dia komen tentang Hindraf, tapi rupanya marah pada perkara lain.

Baca ni …. berita hari ini,

Semalam seramai 60 orang ketua dan ahli jawatankuasa Umno cawangan dalam bahagian Kota Tinggi yang merupakan perwakilan ke mesyuarat bahagian Isnin ini menghantar bantahan kepada Perhubungan Negeri dengan mendakwa Syed Hamid mengamalkan politik wang dan telah melakukan perkara yang ditegah Perlembagaan UMNO iaitu memegang jawatan Umno dalam dua cawangan berbeza pada tahun yang sama, tahun lepas.

Wakakaka …. UMNO pun tak suka si Botak !!!
Tapi yang menarik … bila hamid pakai songkok … macam natural je.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: